sista fredagen på sommarlovet

2 nätter avklarade, känns skönt, bara den här natten och sen natten till måndag, sen är det avklarat.
kom hem kring 7, åt litegrann och sen gick jag och la mig, somnade kring 8. steg upp kvart i 12, tog en macka innan elin och mimmi hämtade upp mig. ungefär 45 minuters resa så var vi framme i skelltown, åt lunch på lilla kina innan vi for till lägenheten. packade upp och bäddad och sådära innan vi for till maxi och handlade lite välbehövliga saker. for tillbaka till lägenheten och lämnade allting innan vi slutligen körde hem igen. nu ska jag duscha och äta middag innan jag ska umgås en liten stund med mina vänner innan det bär av till havsbadet, och därmed kusinerna. ha en trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback