sarah och c.ö

gårdagen blev det en sväng till stan med c.ö, gick förbi och träffade rätt så ofriska e.a på kallins där hon stod i kassan. sen fick det bli skoshopping, så när vi gick från stadium var vi riktigt nöjda över våra köp. ida som inte skulle köpa nåt annat än skor hittade ju självklart en mössa på hm, den kostade bara 50 kr så jag kände mig tvungen, som vanligt!
precis som jag anat träffade vi stina i stan, kul att se den sötnosen. innan vi for hem till carro svängde vi förbi min lägenhet och hämtade lite grejer. carro behövde saker som hon hade i frostkåge, så vi for dit och checkade in det fina huset och sen plockade vi typ 5 liter jordgubbar från deras jordgubbsland. kan lova att det är dom godaste jordgubbarna jag någonsin smakat! när vi kommit hem till carros mamma igen var middagen serverad, fläskifilé och pommes, riktigt gott kan jag lova! efter middagen for jag och carro iväg till sarah, vi köpte godis på coop och satte oss på nån bänk lite ovanför älven, det blev rätt kallt efter ett tag så då gick vi in hos sarah. åt godis drack dricka och sat och pratade hela kvällen, mycket trevligt faktiskt! kring 12 var jag och carro hemma hos henne igen, och där väntade jorgubbar och kladdkaka. (som ni märker är jag och carro alltid lika nyttiga(; ) vi såg en bit av american pie, sen fick det bli sängen för min del medans carro bloggade. jag vet inte när jag somnade, men det var långt innan carro iaf!
nu ska vi snart äta lunch, sen blir det att fixa och trixa innan vi ska fara iväg till fannies stuga!

hör av er! =D  p u s s  

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback