poolparty

carros mamma skjutsade mig carro sarah och emma till fannies stuga kring halv 5, där väntade fannie och elin. vi hann bara komma in innan stina också kom dit. satte in pommes i ugen och började grilla köttet på en gång, och där kring 6 hade vi ätit klart. satt och snackade sjöng och hade riktigt roligt, senare på kvällen ville 6 st killar komma, visst tänkte vi. tog en liten stund innan 3 överfulla bilar stannade utanför fannies stuga. mer än 6 st kan jag lova att det var, men det vart bra ändå. blev bad i poolen och sådära, riktigt roligt faktiskt! emmas mamma och pappa kom och hämtade mig emma och carro kring halv 3, somnade och hann drömma innan vi var hemma hos emma. emma och carro paxade att sova i varsin kant, så då fick jag, friskast av alla sova mitt emellan två super förkylda och hesa brudar, men lika glad var jag för det. emma och carro slocknade ett bra tag innan mig, var rätt jobbigt att försöka sova när dom andades så högt så att dom nästan snarka! vaknade kring 12 imorse, törstig och illamående, men det gick över rätt snabbt det med! frukost med emma och carro och sen snack och mys innan min buss gick hem 20 över 4. bussen var framme halv 6 på busstationen, där stod pappa och bosse och väntade på mig. när jag kom hem låg min nya mobil på skrivbordet, laddad och klar. det var en present i förskott från mamma och pappa, kan lova att jag är riktigt nöjd!




ikväll blir det att ta det lugnt, ska se one tree hill och bara chilla, det är precis vad jag behöver!
hör av er, puss

bilder från helgen kommer sen då jag fått tillbaka min kamera som elin har med sig till umeå





Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback