nu drar jag

till skelltown, och blir där ändå till fredag.
 för er som inte vet det så börjar skolan på onsdag för min del..
känns tungt! men det ska väl gå bra ändå.
 kvällen ska spenderas med stina om hon inte har ångrat sig, vilket jag inte hoppas:)
imorgon kommer elin och gör mig sällskap i våran lägenhet. det blir kanske nån slags vaka innan skolan börjar eller något sånt, men vi får se hur det blir med den saken..
nu ska jag packa ihop mina sista saker inför den här skolveckan och sen skjutsar pappa mig.

btw, gårdagen var riktigt trevlig, emma och lotta gjorde mig och anette sällskap. emma blev klippt och det blev åke också. nog om det, nu drar jag=) hör av er, tingeling!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback