jag har en hjärndöd kompis =D

stupid girl

HAHA ASSÅ
jag gjorde just världens dummaste grej:( min strömkabel till datorn är litte glapp så jag vet inte vad men på nått sätt tänkte jag att det kanske skulle bli bättre om ja slicka på kontakten som man pluggar in i datorn (ni vet som när en kulspetspenna inte fungerar!) hehe slutade iaf med att jag fick en rejäl stöt ! endast jag lyckas med såna här grejer


jag har hört många hjärndöda saker, men det här var nog det värsta=)
du är allt för söt c.ö
jag kan som inte sluta skratta åt dig, måste dela av mig av det roliga=D

Kommentarer
Postat av: c

smartaste jag gjort på länge!

2008-08-29 @ 15:03:44
URL: http://carolineolund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback