idag är det sista onsdagen på sommarlovet...

gårdagens spenderades med elin emelie och carro, kring halv 8 cyklade vi iväg för att hämta upp emelie och därefter cyklade vi vidare mot södra hamn. satt där och myste och pratade, våran utlandsresa som ska ske i maj var ett av de största samtals ämnet. det var i sjuan vi planerade att vi fyra skulle åka utomlands när vi fyllt arton, och nu är det bara några månader kvar innan vi åker, alltså shit vad tiden går.
precis innan vi skulle fara kom carroj förbi, satt och pratade med henne innan vi alla fem började cykla tillbaka till bergsviken. föjde carroj till preem innan vi andra vände och cyklade tillbaka till emelie. satt och chilla i soffan hos henne till 1 ungefär då vi begav os hemåt. la mig i sängen och såg oth innan jag somnade efter 3.


nu ska jag gå och klippa robin och sen kommer elin och slingar mitt hår, blir nog alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback