ida sjutton år

00.00 fick jag mitt första grattis sms av elin, därefter ramlade det in från alla de olika:)
tio i åtta lyckades jag få mig upp ur sängen, började göra mig klar men blev avbryten då det ringde på dörren, elin gick för att öppna och där stod stina, i ena handen hade hon en blombukett och i den andra en kladdkaka. sötnosen hade alltså stigit upp tidigt för att hinna förbi mig på min födelsedag, kan man bli sötare! hon är allt för underbar den där stina! inte nog med en bukett och en kladdkaka, i fickan hade hon et kuvert med ett brev i, 30 minuters oljemassage stod det klart och tydligt att jag skulle få av henne. tack för det stina!!!
jag blev chockad, var inte alls beredd på att hon skulle stå bakanför dörren, men glad blev jag verkligen! riktigt bra överrraskning vill jag lova! och inte nog med att hon gett mig det dära, hon kom även ihåg att skicka ett grattis sms 18.12, alltså exakt den tiden jag föddes. som ni förstår går det inte at beskriva hennes omtänksamhet och hennes söthet:) hur som helst,
stina drog hemåt och jag elin och tina gjorde oss klara.
framme på skolan fick vi besked om att vi skulle gå i regnet ändå till vitberget och leka i skogen, så det var bara att börja traska, och när vi äntligen var framme hade jag så mycket skavsår att jag höll på att dö. lekte osv där i skogen, åt lunch och drack festis och sen sjöng dom för mig innan vi äntligen fick sluta. traskade iväg mot bussen, men blev hämtade av saras kompis efter bara en liten bit. bussresan hem gick fort, skönt det!
sarah och julia följde mig hem, vi gjorde oss klara, åt middag, jag öppnade presenter och sen fixade vi med fikat innan det ramlade in folk genom dörren. fikade och fick presenter av tjejerna(kommer på bild längre ner) innan petter jocke johan och daniel ramlade in och med sig hade dom en blombukett, så himla söta!  
nu har alla farit förutom julia, men dagen och kvällen har varit riktigt trevlig, har fått fina presenter och haft trevlig sällskap. är riktigt nöjd över min födelsedag, om man bortser från vandrigen vi hade med skolan! =D
bilder från några presenter:)


presenter från kompisar:)


+mobilen av mamma och pappa och robin:)



från faster och kusinerna:)

resten av presenterna öppnas på söndag så släkten kommer=)

det var allt för ikväll, godnatt=)
och tack för alla presenter allihopa, ni är guldvärda!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback