hela veckan, typ

har inte haft internet på hela veckan, därför har det inet blivit något bloggande.
orkar inte skriva värsta inlägget så det får bli en kort beskrivning om veckan.

måndag blev det bio och mys med stina, oljemassage och massa prat. riktigt mysigt!

tisdag vaknade jag och stina kring 3, elin kom kring 4 och kring 7 blev det hockey och därefter fika hos julia.
jag fannie och elin vakade med massa chips godis osv.

onsdag började skolan, for dit träffade klassen pratade och sen blev det rast. efter rasten fick vi träffa ettorna, dom verkade helt okej, så det här året kommer nog bli bra trotsallt. efter skolan blev det stan och därmed shopping, köpte svarta och vita knäsockar, en lila och en vit mössa, skor och en jacka. riktigt nöjd är jag också!
väl hemma blev det middag och därefter slocknade jag och elin, kl 7 kom emma och carro och hämtade upp oss för en promenad till skolan och tillbaka ungefär. såfort jag kom in genom dörren slocknade jag med kläder smink linser och hela köret i sängen. vaknade kring 5 och klädde av mig och tog bort linserna innan jag fortsatte sova.

torsdag sovmorgon till kvart i 1, gick och duschade vid halv 9 då jag vaknat och var pigg som en lärka, därefter blev det oth och till och med ännu mer sömn innan jag steg upp och gjorde mig klar för andra dagen i skolan. självklart kom jag försent pågrund av min klantighet, men det gick bra ändå.
Tina kom till mig och elin efter skolan, jag och elin åt tacos och sen for jag och tina iväg till stan där tina åt och vi tillsammans köpte en glass och även godis inför helgen. sen fick det bli en sväng till ica där vi köpte frukt.
kortspel fick förgylla våran kväll innan jag somnade så gott efter 12, alltså på min födelsedag.

bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback