golden dragon




gårdagen spenderades tillsammans med emelie carro och elin.
började med att jag och elin gjorde oss klara hos elin, mamma hämtade upp oss kring sex, och därefter hämtade vi upp emelie och carro också. blev skjutsade till golden dragon där vi bokat bord tillhalv 7. jag och carro beställde filé black and white, emelie huest special eller vad det nu hette, och elin tog friterad kyckling. maten kvar klar efter typ 30 minuter, tog inte lång tid innan vi matvrak tryckt i oss allt. efterrätt, bananasplit fick det bli, himla gott! betadade maten osv innan vi gick iväg mot nodo, elin köpte varm choklad och morotskaka eftersom hon inte köpt nån efterrätt på golden. satt där en stund och sen gick vi och träffade brunetten emma, som inte alls var nöjd med sitt hår, även fast det var fint! elins mamma hämtade oss och skjutsade oss till emelie där vi spenderade resten av kvällen, och även natten för min del. såg norbit snackade, tog lite roliga bilder och sådära, himla trevlig kväll med mina tjejer! elin och carro for kring 2, jag och emelie såg fjorton suger och pratade en stund innan vi bäddade upp, somnade kring halv 5 kanske.
vaknade 20 i två av att mamma ringde, och självklart så var det ett helt oviktigt samtal, som vanligt!
åt frukost och bäddade åsdära innan vi begav oss mot heden för att se carro spela med 93orna.
nu väntar maten och sen jobb senare ikväll.
bilder från gårdagen kommer då elin orkar skicka bilder, tog inga egna för min kamera har lagt av...
det var allt för mig, p u s s

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback