film maraton

kanske man kan kalla det! jag kom till emelie kring 7, vi satt och pratade ett tag innan emelies mamma skjutsade oss till ica, köpte morötter gurka och dipp + en chips påse och en ramlösa och sen hyrde vi en film, irene huss nånting.
filmen var bra, och gurkan osv var gott som tusan! när filmen slutade hade vi inte fått nog, så vi såg en till film med emelies föräldrar, minns inte vad den hette, den var bra, men lite konstig. vi kände oss nog rätt less på film när även den här filmen slutat, så vi satte oss i emelies rum och pratade och sådära, innan vi kom på att vi ville se här med förklarar jag er chuck and larry, rolig och bra film måste jag säga! när den tredje och sista filmen slutat satte jag lurarna i öronen och trampade hemåt. nu hade jag tänkt se oth, men det får bli gossip istället :)
p u s s

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback