en tisdag en onsdag och en torsdag med caroline öhlund

ännu en vecka med väldigt lite bloggande, den här gången beror det på att c.ö har tagit upp min tid, men lika glad är jag för det! carro anlände 13.40 på busstationen i piteå, där hämtade jag och min käre fader upp henne. vi hann inte mer än in genom dörren innan vi drog iväg till stan igen, åt pommes på sunes innan vi gick och kollade in höstens mode. duktiga som vi var kom vi hem nästan tomhänta, en hårfärg hade vi fått med oss. när vi kommit hem till mig igen började carro dra upp slingor i hätta på mig, innan färgen sattes i åt vi middag, spaghetti och köttfärs, inte världens godaste precis.. efter middagen slängde carro på blekningen och hipps vipps var det klart. från början kändes det inte alls bra, men när det var torkat och klart var det faktiskt snyggt. jag är helnöjd, och jag tror att carro också var nöjd över sitt arbete.
vi fixade oss och gick ut med en kamera i handen, fick bli en hel del bilder innan vi for till stan för tredjegången under dagen, fick bli godis från tio till tolv och sen mys på södra hamn, och dit lyckades vi även få linnea. kring 12 var vi hemma, gjorde popcorn med smör och tog pepsi, sen la vi oss och såg beck. somnade väl där kring 4.




klockan ett lyckades vi få oss upp ur sängen på onsdag morgon, åt frukost, snabbfixade oss innan vi drog iväg mot nolia, kollade på lite mobiler och lite annat innan vi efter mindre än 1 timme drog oss in mot stan. denna dag var vi inte alls lika duktiga, carro bröt sitt löfte om att inte köpa nåt innan stockholm, hon köpte ett par jeans. jag hade lovat mig själv att inte köpa nåt mer på länge, men det löfte gick inte alls att hålla. hittade en tjocktröja på carlings och ett par jeans på gina.(bilder kommer sen)
 riktigt snygga båda två, helnöjd! hittade även ett par skor, men dom fanns inte i rätt storlek, men det problemet ska jag lösa, för dom skorna ska bli mina! efter vårat stadsbesök lagade mamma lövbit och pommes + grönsaker till middag, riktigt gott! efter maten blevd et fix innan vi for till linnea, och sen vidare mot södra hamn. där satt vi, jag c.ö linnea fanny och jessika med två termosar varm choklad. det blev kallt rätt fort, då fick det bli en snabbsväng till linnea och därefter hem. jag och carro kände oss hungriga, så vi gjorde vitlöksbaguetter i ugnen och hallonbanan smoothie, det går inte att förstå hur gott det var, MUUUMS! medans vi tryckte i oss det såg vi hitta nemo, så jävla bra film, älskar den!







vaknade klockan 1 idag också, gjorde varsin smoothie + vitlöksbröd och satte oss i badet, riktigt mysigt. sen fick det bli städning och packing inför skellefteå resan. var väl framme hos carro kring halv 7, sen har vi mest chillat, köpt kladdkaka på ica och sen sett film, click, rätt bra, men sorlig. nu har carro just provat massa kläder, och jag har suttit här och chillat med musik, nu ska vi nog lägga oss i sängen, och sen sova om en stund.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback