t som i tisdag

jag vill bara skriva att det har varit en soft, men vanlig onsdag. men då ljuger jag. för det har varit en soft, men vanlig tisdag. det som inte är lika soft är att min hjärna har ställt in sig på att det är torsdag imorgon. min blaskiga slinga är nu efter några försök helt borta! och på köpet fick utväxten lite fräschare färg också! har jag sagt att det många fördelar med att gå frisör? om inte, så vet ni det nu.

ingen rast och ingen ro denna tisdag. hade fått för mig att min tid skulle räcka till en powernap för att hämta nya krafter innan träningen, den tanken kunde jag stänga ute fort. träningen var jobbigt, men rolig, precis som det ska vara. min träningsvärk just nu är olidligt, jag ber åt gudarna att det inte är värre imorgon.


bjuder på en bild på mig och linn, som förövrigt fyller 19 idag, grattis kompiiiiiz♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback